Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
Mijn vragenoverzicht weg, weer krijgt abonnee minder service!
|
|
henkie |
Geplaatst op 30 January 2007, 16:08
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 08 Feb 2006 |
Hieronder een voorbeeld van klanten niet serieus nemen. U leest hier mijn reactie op eerder verzonden vraag die er ook bij onder staat. Quote Waar is het Mijn vragenoverzicht gebleven? Hierin staat 18 maanden aan communicatie met de helpdesk over nog steeds niet opgeloste problemen!! Ter uwer informatie referentienummer 0xxxx-000xxx. U antwoord met: "Dit is helaas door een storing komen te vervallen. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd." Nee u hebt mij niet voldoende geinformeerd. Word de storing betreffende mijn vragenoverzicht nog hersteld of heeft Orange er de stekker uit getrokken? -------------------------------------------- Geachte, Dit is helaas door een storing komen te vervallen. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Orange Nederland Breedband BV -------------------------------------------- Original Message Follows: ------------------------ klantinformatie naam: klantnummer: e-mailadres: abonnement: DSL_FT_FAMILY gekozen fase (clc): mijn abonnement extra diensten: een andere extra dienst besturingssysteem: vraag Waar is het Mijn vragenoverzicht gebleven? Hierin staat 18 maanden aan communicatie met de helpdesk over nog steeds niet opgeloste problemen!! Ter uwer informatie referentienummer 0xxxxx-00xxxx. Nu was het hele verhaal toch al een wassen neus met ontwijkende antwoorden, maar kon je nog ergens op terugvallen! Je oude overzicht, dat is dus nu weg. Gelukkig al die mailtjes nog bewaard. |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 30 January 2007, 16:10
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Mijn ervaring is dezelfde
|
|
|
rrozema |
Geplaatst op 31 January 2007, 00:03
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Yep, hier dezelfde ervaring. Ik heb het idee dat er zo nu en dan iemand binnen de organisatie zich moet verantwoorden voor lange lijsten met problemen en dat die iemand dat probleem op de gemakkelijke manier oplost... |
|
|
Wout |
Geplaatst op 31 January 2007, 12:51
|
Beheerder Berichten: 48 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Hmm, een speciaal forum onderdeel voor onopgeloste problemen dan. Ieder probleem een eigen topic. Dat zal me een waslijst worden. Zodra uitstaande problemen verholpen zijn, kan het topic dicht of verwijderd worden. Zo is wel inzichtelijk te krijgen of problemen aangepakt worden. |
|
|
hevi |
Geplaatst op 01 February 2007, 10:16
|
Activiteit » Waalre Berichten: 69 Lid sinds: 29 Apr 2006 |
Kan iemand aangeven hoe ik nu een vraag per mail kan stellen aan de helpdesk? Ik ben ook mijn problemen kwijt |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 01 February 2007, 19:00
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
@hevi zie de FAQ Nieuw forum onderdeel aangemaakt Onopgeloste aangemelde problemen bij Orange |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn vragenoverzicht weg, weer krijgt abonnee minder service!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Wat is deze firmware in mijn modem? | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Oct 2019 |
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? | Zyxel configuratie en problemen | : 8 | 27 Nov 2018 |
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 2 | 22 Apr 2018 |
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding | Algemeen | : 41 | 20 Nov 2016 |
Advertentie