obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Mijn vragenoverzicht weg, weer krijgt abonnee minder service!
henkie
Hieronder een voorbeeld van klanten niet serieus nemen. U leest hier mijn reactie op eerder verzonden vraag die er ook bij onder staat.

Quote

Waar is het Mijn vragenoverzicht gebleven? Hierin staat 18 maanden aan communicatie met de helpdesk over nog steeds niet opgeloste problemen!! Ter uwer informatie referentienummer 0xxxx-000xxx.

U antwoord met: "Dit is helaas door een storing komen te vervallen. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd."

Nee u hebt mij niet voldoende geinformeerd. Word de storing betreffende mijn vragenoverzicht nog hersteld of heeft Orange er de stekker uit getrokken?



--------------------------------------------
Geachte,

Dit is helaas door een storing komen te vervallen.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV
--------------------------------------------
Original Message Follows: ------------------------

klantinformatie
naam:
klantnummer:
e-mailadres:
abonnement: DSL_FT_FAMILY
gekozen fase (clc): mijn abonnement
extra diensten: een andere extra dienst
besturingssysteem:
vraag
Waar is het Mijn vragenoverzicht gebleven? Hierin staat 18 maanden aan communicatie met de helpdesk over nog steeds niet opgeloste problemen!! Ter uwer informatie referentienummer 0xxxxx-00xxxx.


Nu was het hele verhaal toch al een wassen neus met ontwijkende antwoorden, maar kon je nog ergens op terugvallen! Je oude overzicht, dat is dus nu weg. Gelukkig al die mailtjes nog bewaard.Angry
 
Wanabo
Mijn ervaring is dezelfde Shock
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
rrozema
Yep, hier dezelfde ervaring. Ik heb het idee dat er zo nu en dan iemand binnen de organisatie zich moet verantwoorden voor lange lijsten met problemen en dat die iemand dat probleem op de gemakkelijke manier oplost...
 
Wout
Hmm, een speciaal forum onderdeel voor onopgeloste problemen dan. Ieder probleem een eigen topic. Dat zal me een waslijst worden.

Zodra uitstaande problemen verholpen zijn, kan het topic dicht of verwijderd worden.

Zo is wel inzichtelijk te krijgen of problemen aangepakt worden.Cool
 
hevi
Kan iemand aangeven hoe ik nu een vraag per mail kan stellen aan de helpdesk? Ik ben ook mijn problemen kwijt Sad
 
Wanabo
@hevi zie de FAQ

Nieuw forum onderdeel aangemaakt Onopgeloste aangemelde problemen bij Orange
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn vragenoverzicht weg, weer krijgt abonnee minder service!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen : 41 20 nov 2016
Advertentie