obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Telefonische reservering via computer mislukt met Orange, met KPN ok!
Wanabo
Alweer een tijdje geleden wilde ik reserveren voor een film in de bioscoop.

Via de telefoon kun je kaartjes reserveren, dit gaat via een computer.

Met het Orange nummer kreeg ik geen contact met de reserverings computer! Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik toen nummer meezenden uit had staan. En ja de 0x00 nummers waren niet geblokkeerd!

Via KPN *33* gebeld en geen probleem.

Natuurlijk kan het niet meezenden van het nummer roet in het eten gegooid hebben, maar er zijn geen sancties als je je gereserveerde kaartjes niet ophaald. Oftewel er is volgens mij geen relatie tussen telefoonnummer en reservering, want je krijgt een reserveringsnummer wat je door moet geven aan de kassa.

Bovendien vind ik het uit het oogpunt van privacy onwenselijk dat een bedrijf mijn filmkeuzes kan achterhalen! Straks krijg ik nog telefoon spam over films uit het genre wat ik bezocht heb.

Kijk voor privacy gerelateerde zaken ook eens hier.


Om terug te keren tot de kern; hebben meer mensen problemen met Orange en 'telefooncomputers'?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard
Nou niet echt tot nu toe. Ik bel bijv. wel eens vaker naar bedrijven waar je zo'n computermenu moet doorlopen, zo is er Tele2, het UWV en verleden week ook nog iets anders, ben effe vergeten wat het was, maar tot nu toe geen problemen ermee gehad.

Wel heb ik sinds de nieuwe firmware een paar keer meegemaakt dat er helemaal geen verbinding kwam. Dan moest ik neerleggen en het een paar seconden later nog eens proberen en dan lukte het wel.
Daarnaast heb ik 1 of 2 keer gehad dat het toch wel heel lang duurde, een seconde of 20 na het bellen van het nummer, dat de telefoon aan de andere kant over ging, om het zo maar even te noemen.

Doch dit betrof niet telefoonnummers met een telefooncomputer of keuzemenu, dat moet gewoon een telefoonhickup of storing zijn geweest via het Orange netwerk.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonische reservering via computer mislukt met Orange, met KPN ok!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Teamspeak 3 server poortforwarden mislukt steeds? Algemeen : 4 29 dec 2015
Online verbreekt bewust telefonische verbinding Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 3 23 apr 2015
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
blackberry wifi mislukt Algemeen : 2 11 jul 2011
Advertentie