Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Problemen oplossen via de Consumentenbond
|
|
dick4ever |
Geplaatst op 29 April 2008, 10:35
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 04 Apr 2008 |
Sinds 20 maart problemen met mijn verbinding. Tig x resetten helpt niet. Helpdesk (zoals bekend) biedt weinig soelaas. Dreigen met weggaan werkt volgens mij ook niet. Maar sinds ik deze oproep heb beantwoord: http://www.consumentenbond.nl/actueel/groepsacties/(groeps)acties_2008/groepsactie_orange heb ik gisteren contact gehad met het hoofdkantoor van Orange. Zij gaan nog deze week het probleem verhelpen. Bieden 2 maanden abonnementskosten retour en ruilen de Livebox om. Ik houd jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen |
|
|
jan groen |
Geplaatst op 29 April 2008, 13:56
|
Activiteit » Arnhem Berichten: 55 Lid sinds: 23 Apr 2006 |
Succes ik hoop echt dat ze jouw probleem kunnen oplossen. |
|
|
dick4ever |
Geplaatst op 19 May 2008, 11:30
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 04 Apr 2008 |
Het is echt gelukt. Nieuwe Live Box ontvangen. Snelheid ok. Telefoon ok. Geld retour ontvangen. Bedankt Consumentenbond |
|
|
h_henkie |
Geplaatst op 19 May 2008, 12:55
|
Activiteit » delft Berichten: 48 Lid sinds: 14 Apr 2007 |
Ergens vind ik dit best triest. Dat een bedrijf zich pas aangesproken voelt op het moment dat de consumentenbond (of kassa oid) er in gaat mengen. In mijn ogen is dat pure arogantie. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen oplossen via de Consumentenbond', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) | Helpdesk | : 4 | 19 Sep 2020 |
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. | Klacht over Online | : 8 | 16 May 2018 |
Problemen na Upgrade | Algemeen | : 19 | 11 Dec 2017 |
problemen met Zyxel VMG8924 b10 | Algemeen | : 5 | 12 Jun 2017 |
Problemen SIP-registratie | Eigen modem configuratie en problemen | : 15 | 13 Dec 2016 |
Advertentie