Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen oplossen via de Consumentenbond
dick4ever
Sinds 20 maart problemen met mijn verbinding. Tig x resetten helpt niet. Helpdesk (zoals bekend) biedt weinig soelaas. Dreigen met weggaan werkt volgens mij ook niet.

Maar sinds ik deze oproep heb beantwoord:
http://www.consumentenbond.nl/actueel/groepsacties/(groeps)acties_2008/groepsactie_orange

heb ik gisteren contact gehad met het hoofdkantoor van Orange. Zij gaan nog deze week het probleem verhelpen. Bieden 2 maanden abonnementskosten retour en ruilen de Livebox om.

Ik houd jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen

jan groen
Succes ik hoop echt dat ze jouw probleem kunnen oplossen.

dick4ever
Het is echt gelukt. Nieuwe Live Box ontvangen. Snelheid ok. Telefoon ok. Geld retour ontvangen. Bedankt Consumentenbond

h_henkie
Ergens vind ik dit best triest. Dat een bedrijf zich pas aangesproken voelt op het moment dat de consumentenbond (of kassa oid) er in gaat mengen. In mijn ogen is dat pure arogantie.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen oplossen via de Consumentenbond', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 Sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 May 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 Dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 Jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 Dec 2016
Advertentie