obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
veel problemen
bertbadkuip
Ik zit al jaren bij deze club formerly known as wanadoo.
Nooit of weinig problemen,maar de laatste tijd iedere keer wat anders.
Tijdje geleden problemen met vergroten van mailbox ,bij voller als 80 % procent krijg je de mogelijkheid tot vergroten,dit is met veel gedoe opgelost.
Maar nu heb ik last van zeer tegenvallende snelheden dit is sinds 1 maand ongeveer,met vandaag het dieptepunt,een bestand vanaf de orange ftp server met een snelheid van onder de 10 kb.
Sinds 1 week begint ook te telefoon te hakkelen,maar dit is alleen als we gebeld worden en nog alleen het geluid van de tegenpartij.Als we zelf bellen gaat alles goed.
heb al 2 keer support form ingevuld online,maar ik denk dat de verbinding bij hun ook zo traag is want ik heb nog niets gehoord.
Ook de beloofde verhoging van 4 mb naar 8 is nog steeds geen feit,laten ze dat ook maar niet doen en eerst mijn 4 mb snelheid terugbrengen.
Zouden deze 2 problemen met elkaar verband houden?
Las ook ergens hierzo dat 2 servers met ip 83.119.xx.xx problemen zouden hebben,en daar zit ik ook op.Wel raar dat Orange dan niet thuis geeft als ze weten dat er storingen zijn.
bertbadkuip voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door bertbadkuip op 13 maart 2008, 22:12
 
bertbadkuip
Ja leuk verhaal van dat modempie,maar er hangt hier toch echt een livebox.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'veel problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 dec 2016
Advertentie