obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Online gamen (PS3) met mijn modem?
paselie
Ik heb volgende modem thuis:

http://www.thomsontelecom.com.au/Main%2 ... T536v6.pdf

Nu lees ik allerlei berichten op internet dat dit eigenlijk ook een router is.. Kan ik met mijn modem dus online Fifa 11 gamen op de PS3? (zo'n 3-4 meter verder)?

En vooral; hoe kan ik dit instellen? Wat heb ik nodig?

Gelieve rekening mee te houden dat ik een noob ben op het vlak van instellen modems (las oa al iets over poorten forwarden maar dan moet je eerst inloggen op je modem ofzo), anders ken ik wel iets van computers.


Thx alvast!
 
paselie
niemand??
 
I R Baboon
Je bedoelt de Thomson SpeedTouch 536?
Kan zeker, maar hoe wil je PS3 aansluiten?
Er is maar één netwerkpoort en geen WIFI.

Of heb je een speciale versie met meerdere LAN poorten?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online gamen (PS3) met mijn modem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie