Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Ongevraagd nieuw jaarkontrakt
|
|
grad85 |
Geplaatst op 13 December 2010, 01:12
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 31 Oct 2007 |
Had een paar weken geleden nogal veel fouten in mijn toenmalig modem de 706,daarop een mail gestuurd met de waardes van dit modem. krijg ik ongevraagd een nieuw modem de 712 , maar nu blijkt dat ze me ook een nieuw jaarkontrakt hebben aangesmeerd wat ik helemaal niet wil. Heb maar weer een nieuwe mail gestuurd met de vraag om dit te herstellen naar de oude situatie. Vind dit toch wel bizar,zit helemaal niet te wachten op een nieuw jaarkontrakt daar ze deze zomer glas bij mij aansluiten en ik niet een half jaar wil wachten voor ik over kan stappen. je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
|
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 13 December 2010, 13:37
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Je hebt altijd een opzegtermijn van 7 werkdagen. Als je binnen die termijn bezwaar maakt, is dat voldoende. Ik zou wel even bellen. Een mail sturen geeft geen bevestiging dat je opzegging ook verwerkt wordt. Better safe than sorry.. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
grad85 |
Geplaatst op 13 December 2010, 14:37
|
@ azsxdc, Ik heb niemand gesproken,dit is per mail gegaan,in die mail heb ik alleen de waardes van mijn modem gezet en gevraagd of ze hier eens naar wilde kijken. Daar op heb ik een mail gekregen dat ze me een nieuw modem zouden sturen,verder niks,ook niet dat ik een nieuw kontrakt had afgesloten. Dit vind ik toch wel van het gekke,heb dat modem al 4 weken. je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
|
|
|
grad85 |
Geplaatst op 13 December 2010, 20:44
|
Heb bij mijn online gekeken en daar staat niks over een nieuw jaarkontrakt. Mijn laatste factuur is wel verandert,daarin staan verschillende kortingaktie,s voor een wifimodem,daarom dacht ik dat ik een nieuw kontrakt had. Sorry topic kan op slot. Gewijzigd door grad85 op 13 December 2010, 20:47 je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ongevraagd nieuw jaarkontrakt', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk | Algemeen | : 14 | 10 Nov 2016 |
Nieuw netwerk, nieuw begin ..... | Algemeen | : 16 | 20 Oct 2016 |
Nieuw bij Online.nl - Een aantal vragen | Algemeen | : 24 | 06 Oct 2015 |
geen internet na aanvraag nieuw pakket zomeractie online | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 4 | 06 Sep 2013 |
Nieuw bij Online: krijg het nog niet werkend :( | Algemeen | : 3 | 28 Nov 2011 |
Advertentie