Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
online weigert eigen toezegging.
|
|
renegade66 |
Geplaatst op 01 March 2013, 12:35
|
Activiteit Berichten: 22 Lid sinds: 23 Aug 2009 |
Na maanden van onopgeloste storingen is met online afgesproken dat ik voortijdig mocht opzeggen ivm wanprestatie van online. Dit heb ik dus in januari 2013 gedaan in samenspraak met de klachtenafdeling van online. (Dhr. xxxxx o.i.d). Ik heb gelijk telfort aangevraagd en die per 1 maart 2013 laten ingaan i.v.m maand opzegtermijn. Nu kom ik vanmorgen tot de ontdekking dat telfort werkt op de telefonie na, maar online werkt ook nog inc. Telefonie. Ik maar eens met online bellen, blijkt er helemaal niet opgezegd te zijn volgens hun. Ik aangegeven dat dit wel degelijk met de klachtenservice is overlegd. Nu hebben ze een andere smoes verzonnen om een maand langer te kunnen te kunnen rekken. Ze hebben mijn abbo op 0 gezet en dan kon de nieuwe provider zonder problemen overnemen. Nu hebben ze mijn abbo na mijn telefoontje stopgezet maar met weer een maand opzegtermijn. Oftewel ik kan tot 2 april gaan betalen. Het zijn gewoon een stelletje vieze leugenaars daar. Ik zit nu met 2 abonnementen en kan ipv € 35,- nu deze maand ruim € 100,- gaan neer tellen omdat online hun eigen afspraken niet na komt. Ik ben echt woest en ga dit zeker tot de rechter aan toe aanvechten. Wat een vies bedrijf is dit. Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 01 2013 16:44:28: Quote renegade66 schreef: Na maanden van onopgeloste storingen is met online afgesproken dat ik voortijdig mocht opzeggen ivm wanprestatie van online. Dit heb ik dus in januari 2013 gedaan in samenspraak met de klachtenafdeling van online. (Dhr. xxxxx o.i.d). Ik heb gelijk telfort aangevraagd en die per 1 maart 2013 laten ingaan i.v.m maand opzegtermijn. Nu kom ik vanmorgen tot de ontdekking dat telfort werkt op de telefonie na, maar online werkt ook nog inc. Telefonie. Ik maar eens met online bellen, blijkt er helemaal niet opgezegd te zijn volgens hun. Ik aangegeven dat dit wel degelijk met de klachtenservice is overlegd. Nu hebben ze een andere smoes verzonnen om een maand langer te kunnen te kunnen rekken. Ze hebben mijn abbo op 0 gezet en dan kon de nieuwe provider zonder problemen overnemen. Nu hebben ze mijn abbo na mijn telefoontje stopgezet maar met weer een maand opzegtermijn. Oftewel ik kan tot 2 april gaan betalen. Het zijn gewoon een stelletje vieze leugenaars daar. Ik zit nu met 2 abonnementen en kan ipv € 35,- nu deze maand ruim € 100,- gaan neer tellen omdat online hun eigen afspraken niet na komt. Ik ben echt woest en ga dit zeker tot de rechter aan toe aanvechten. Wat een vies bedrijf is dit. Update; het wordt nu helemaal wat. Per direct is alles bij mij afgesloten. Geen telefonie, email, internet, niks meer. Heb een email ontvangen waarin de opzegging per vandaag is zonder de maand opzegtermijn. Om 20:00 uur vanavond wordt de telefonie afgesloten. Maar nee hoor, ze houden zich weer niet aan hun afspraak. Alles is per direct uitgezet. Ik kan mijn nieuwe provider niet inschakelen, niks. Dit is geen manier van werken. Gewijzigd door I R Baboon op 02 March 2013, 12:37 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 02 March 2013, 12:41
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
"Nu kom ik vanmorgen tot de ontdekking dat Telfort werkt op de telefonie na, maar online werkt ook nog inc. Telefonie." Dit snap ik niet. Op één dezelfde lijn twee providers? En heb je ook gebeld met Telfort hoe het zit met de overname van je telefoonnummer? Ik heb de naam van de Online medewerker weggehaald. Hier zijn wij heel streng in. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Tiger |
Geplaatst op 05 March 2013, 00:06
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Beste renegade66, Als ik de eerste 2 regels van je topic lees, Na maanden van onopgeloste storingen is met online afgesproken dat ik voortijdig mocht opzeggen ivm wanprestatie van online. Dit heb ik dus in januari 2013 gedaan in samenspraak met de klachtenafdeling van online. (Dhr. xxxxx o.i.d). Dan zie ik dat je niet meer weet met wie je gesproken hebt want je geeft aan Dhr. xxx of iets dergelijks. Waarom heb je de afspraken die je gemaakt hebt niet schriftelijk laten bevestigen dit was een kleine moeite geweest en had dus veel problemen die je nu hebt voorkomen. Ik weet ook dat je daar nu niets meer aan hebt maar laat in de toekomst gewoon schriftelijk bevestigen wat je af spreekt dan is daar ook geen discussie over en kan je makkelijk iets aantonen. Groet Tiger |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'online weigert eigen toezegging.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie