obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Online Modem
mickk_G
Ik heb een doos van Online met modem en alles, nooit gebruikt volgens mij.
aangezien de desbetreffende eigenaar ervan is overleden, weet ik niet wat ik er mee moet, aangezien er een handtekening voor gegeven is.

Kan ik dit pakketje gratis terug sturen naar Online ?
Kan ook niet normaal een e-mail sturen naar Online via de website, want dan moet je ingelogd zijn, die gegevens heb ik niet of zijn er niet.
Bellen voor €0,15 p.m gaat ik dus mooi niet doen, ken die grappen wel, geld trekkerij.

Mvg.
Alvast bedankt.
 
I R Baboon
Ten eerste: gecondoleerd.

Ten tweede: De erfgenamen van de overledene zijn nu verantwoordelijk voor de afwikkeling met Online.
Er zal toch een melding van overlijden gedaan moeten worden bij Online.
Anders blijven de rekeningen maar doorkomen.
Bij zo een overlijdensmelding krijg je ook te horen wat er gebeuren moet met het modem.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Bloem1@
Als het abonnement op naam van de overledene staat zul je een kopie van de overlijdensakte naar Online moeten sturen dan stoppen de betalingen en abo maar ik vrees dat je moet bellen naar Online.
Ik vind het ook balen dat bellen maar is niet anders
 
dutch flash
Ik heb deze situatie vorig jaar(okt. 2012) mee gemaakt, met het overlijden van mijn moeder.
Een telefoontje naar online en daarna copie van overlijdens akte opsturen.
Geen rekening me gehad van online.
Heb de modem en tv ontvanger nooit in te hoeven leveren !(althans nooit bericht over gehad.)
Staan hier in een kast stof te happen Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie