obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Mogelijk overstappen
Symon
Ik overweeg om over te stappen van chello classic naar Orange family, maar ik had nog een vraag:
Wij hebben hier ook telefonie van UPC, moet je dan nog extra dingen regelen voor overstap naar adsl?
Zouden jullie antwoord kunen geven op deze vraag.

Bij voorbaat dank
 
Richard
Vermoedelijk wel. Chello/UPC is hetzelfde. Waarschijnlijk kun je bij hun het beste even navragen. Orange heeft ook telefonie als je dat wilt, maar als je UPC telefonie wilt houden zou je even de helpdesk moeten bellen met de vraag of je van hun ook telefonie zonder internet kunt krijgen.
Doch mijn vermoeden is dat dit niet tot de mogelijkheden behoort.

Greetings, Richard.
 
Wanabo
Ik ben wel heel nieuwsgierig als je dan ook met je telefoon overstapt of je het nummer kunt behouden. Volgens de Opta moet dat kunnen.(nummerbehoud)

Ik heb van Wanadoo (Orange) een heel mooi 2e nummer gekregen. Dat zou ik als ik ooit overstap graag willen houden. Vandaar mijn belangstelling.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Symon
Ik wou wel telefonie via UPC behouden. Volgens de website is dat wel mogelijk.
Maar moet je dan ook extra betalen voor de ADSL verbinding, ik heb iets gehoord van 'kaal koper' oid?
 
Richard
Yep, die kaalkoperkosten zul je moeten betalen. Vandaar dat ik persoonlijk de mensen aanraad een belbudget abonnement van KPN te nemen, dat is even duur, de aanleg van de telefoonlijn is de helft goedkoper dan het aanleggen van een kaalkoperlijn en de maandelijkse lasten (9,65) zijn hetzelfde.
Je hebt dan in elk geval nog een KPN telefoonlijn als backup.

Greetings, Richard.
 
Neo
Zowieso ondersteunt Orange nog niet een volledige kaalkoperlijn.

Orange registreert zijn abonnees namelijk op het KPN telefoonnummer en niet op het lijn ID / Service ID ( kaalkoperlijn )

Wat je moet doen is een belbudget abo aanvragen bij KPN ( Zoals Richard al zei ). Hierbij dien je aan te geven, dat je je UPC telefoonnummer wilt laten overnemen door KPN.

Vervolgens kan je op die KPN lijn adsl van Orange aanvragen met evt. VOIP.

Pas na een jaar kan je bij Orange aanvragen dat je je huidige telefoonnummer wilt laten omzetten ( porteren ) naar Orange.

Dit is vanwege het contract dat je aangaat met KPN voor het belbudget abo.

Hierbij krijg je dus hetzelfde Produkt als dat je nu hebt van UPC.

Als dit onduidelijk is of voor meer vragen hoor ik het wel.

Grtz..

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mogelijk overstappen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online : 2 06 aug 2017
Overstappen door storingen Storing : 10 23 dec 2016
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 16 07 nov 2016
Advertentie