obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice per email onmogelijk, je wordt gedwongen om te bellen a 15 cent pm
Lisettt
Ik heb een Huawei modem.

Sinds een paar dagen doet onze internetverbinding het niet meer. Hij geeft wel aan dat hij verbonden is, maar verder doet ie het niet. Soms reset ik de modem en dan doet het internet het wel weer. Toen kwam ik erachter dat de telefoon het ook niet doet. Het modem geeft een rood telefoonsignaal aan.

Ik ben op de site van Online gaan kijken of er een storing was. Er stond dat er een nieuwe firmware beschikbaar is, maar die kun je alleen downloaden met een internetverbinding. Ik aan de buren hun wachtwoord gevraagd, zodat ik even van hun internet gebruik kon maken om de update te downloaden. Bij het invoeren van de link die werd aangegeven gebeurde er niks. Http://192.168.1.1 openen in de browser doet het niet.

Toen wilde ik contact zoeken per mail. Hiervoor moest je eerst inloggen. Zo gezegd, zo gedaan. Dan zou je moeten uitkomen bij de juiste link, maar vervolgens krijg ik gewoon weer de pagina van de klantenservice voor me. Er staat dan ook nergens meer dat je ingelogd bent. Ik nog een keer ingelogd, maar je blijft maar bij de algemene klantenservice pagina komen. Oftewel, je wordt gewoon gedwongen om te bellen!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik ergens een hekel aan heb is het dat je moet betalen voor een service waar je recht op hebt! 15 cent per minuut. Als je dan na 1 minuut geholpen bent is het nog te overzien, maar dat is natuurlijk nooit het geval.

Ik heb op de gok een mail gestuurd naar klantenservice@online.nl. Al meteen kreeg ik een algemeen mailtje dat ze dit emailadres niet lezen en met de informatie hoe je contact kunt zoeken per telefoon en per mail. Maar dat is natuurlijk weer hetzelfde liedje. Ik word er helemaal LIJP van!!!!!!!

Ik heb het al eens eerder gehad en ik verbaas me erover dat ik er verder niks over lees.

Iemand een tip????????

I R Baboon
Heb je het modem ook al eens gereset naar fabrieksinstellingen?
Je hebt het over een reset doen, maar dat kan meerdere dingen betekenen..
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

CnC

Lisettt schreef:

Ik heb een Huawei modem.

Sinds een paar dagen doet onze internetverbinding het niet meer. Hij geeft wel aan dat hij verbonden is, maar verder doet ie het niet. Soms reset ik de modem en dan doet het internet het wel weer. Toen kwam ik erachter dat de telefoon het ook niet doet. Het modem geeft een rood telefoonsignaal aan.

Ik ben op de site van Online gaan kijken of er een storing was. Er stond dat er een nieuwe firmware beschikbaar is, maar die kun je alleen downloaden met een internetverbinding. Ik aan de buren hun wachtwoord gevraagd, zodat ik even van hun internet gebruik kon maken om de update te downloaden. Bij het invoeren van de link die werd aangegeven gebeurde er niks. Http://192.168.1.1 openen in de browser doet het niet.

Toen wilde ik contact zoeken per mail. Hiervoor moest je eerst inloggen. Zo gezegd, zo gedaan. Dan zou je moeten uitkomen bij de juiste link, maar vervolgens krijg ik gewoon weer de pagina van de klantenservice voor me. Er staat dan ook nergens meer dat je ingelogd bent. Ik nog een keer ingelogd, maar je blijft maar bij de algemene klantenservice pagina komen. Oftewel, je wordt gewoon gedwongen om te bellen!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik ergens een hekel aan heb is het dat je moet betalen voor een service waar je recht op hebt! 15 cent per minuut. Als je dan na 1 minuut geholpen bent is het nog te overzien, maar dat is natuurlijk nooit het geval.

Ik heb op de gok een mail gestuurd naar klantenservice@online.nl. Al meteen kreeg ik een algemeen mailtje dat ze dit emailadres niet lezen en met de informatie hoe je contact kunt zoeken per telefoon en per mail. Maar dat is natuurlijk weer hetzelfde liedje. Ik word er helemaal LIJP van!!!!!!!

Ik heb het al eens eerder gehad en ik verbaas me erover dat ik er verder niks over lees.

Iemand een tip????????

Vanwege werkzaamheden achter de schermen is het mailformulier niet te bereiken inderdaad.

Wat ik mij dan afvraag is of je wel weer eerst verbonden was met je eigen netwerk (bij voorkeur bekabeld, draadloos kan er geen fw update gedaan worden) toen je 192.168.1.1 in je browser intikte.

Lisettt
Jep, gereset naar de fabrieksinstellingen. Maar ook gewoon de stekker eruit en weer ingedaan, zoals ik normaal doe.

Ik heb contact gehad met de klantenservice. Ze hebben de geprobeerd verbinding te maken met de lijn, maar dat lukte niet. waarschijnlijk krijg ik een nieuw modem, maar dat interesseert me allemaal nog niet eens zo. Het gaat mij om die service per mail.

Ik vroeg nog of ze me wilde terugbellen, maar degene aan de lijn zei dat het alleen kon wanneer je een terugbelverzoek doet via de site. HOE DAN? DAT KAN GEWOON NIET!!!!! Dat is wat mij nou het meest irriteert!!!!!!!!!!!!!!

ARGH!!!!!!

I R Baboon
Probeer deze e-mail: ksnob1@online.nl
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Roroko
Je kan ook een account aanmaken op klachtenkompas.nl en daar je klacht aan Online voorleggen.
Het is gratis.
Ik heb het ook gedaan met een klacht over mijn harddiskrecorder, binnen een week hebben zij het opgelost.

I R Baboon

mschaper schreef:

I R Baboon schreef:

Probeer deze e-mail: ksnob1@online.nl

is dit mail adres van de klantenservice????

Probeer het uit, zou ik zeggen.
Ik kan er geen gebruik van maken.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice per email onmogelijk, je wordt gedwongen om te bellen a 15 cent pm', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen : 3 23 mei 2018
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online : 2 06 aug 2017
Gratis email verdwijnt per 31 Jan Email : 10 24 mrt 2017
DHCP wordt automatisch statisch Zyxel configuratie en problemen : 4 27 feb 2017